Εντός 1-2 εργάσιμων ημερών θα λάβετε έγκυρο ΑΡΙΘΜΟ RMA. Προϊόντα τα οποία αποστέλλονται στην εταιρία μας χωρίς εγκεκριμένο αριθμό RMA, δεν θα παραλαμβάνονταικαι θα επιστρέφουν στον πελάτη ανεπισκεύαστα με δική του χρέωση.
Συσκευάστε πολύ καλά το προϊόν και αποστείλτε το στην έδρα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μας μέσω courier και όχι με απλό ταχυδρομείο. Φροντίστε ο αριθμός RMA να είναι ευδιάκριτος στην συσκευασία. Tα έξοδα της αποστολής από και προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιβαρύνουν το πελάτη. Προιόντα που αποστέλλονται με χρεώση της εταιρίας μας (παραλήπτη) δεν θα παραλαμβάνονται εκτός εάν υπάρχει διαφορετική έγγραφη ή με email συνεννόηση.
Μετά την παραλαβή των προϊόντων, τα προϊόντα αποστέλλονται στον προμηθευτή/αντιπρόσωπο και γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωση του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου. Εάν ο τεχνικός έλεγχος της αντιπροσωπείας δεν διαπιστώσει πρόβλημα ή το διαπιστώσει ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε από μη σωστή χρήση του προϊόντος, τότε αυτό αποστέλλεται πίσω στον πελάτη με χρέωση μεταφορικών.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, άλλως ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τραπεζική κατάθεση.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει ολική αποζημίωση από τον πελάτη ή να επιστρέψει το δέμα στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.
Όλη η επικοινωνία σχετικά με την πορεία του ελέγχου ή επισκευής ή αντικατάστασης του προϊόντος μεταξύ της εταιρίας μας και του πελάτη θα πραγματοποιείτε μέσω email στο support@dcs.grκαι αναφέροντας πάντα τον αριθμό RMA. Το τηλεφωνικό κέντρο δεν δύναται να απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με τις επιστροφές εντός εγγύησης και την πορεία της επισκευής / αντικατάστασης.
Η ενημέρωση για την παραλαβή του προϊόντος από το τεχνικό τμήμα, η διαδικασία ελέγχου, καθώς επίσης και οι προσφορές επισκευών, γίνονται μέσω αυτοματοποιημένου συστήματος Ticket. Ο συνήθης χρόνος ελέγχου και επισκευής είναι 2-10 εργάσιμες ημέρες. Για ειδικές περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος, θα σας κρατάμε ενήμερους μέσω του συστήματος Ticket. Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής από το Τεχνικό Τμήμα της εταιρείας μας, η συσκευή ενδέχεται να αποσταλεί στον κατασκευαστή και ο χρόνος αναμονής ενδέχεται να φτάσει τις 30 εργάσιμες ημέρες.
Οι συσκευές αποστέλλονται από το τεχνικό τμήμα της εταιρείας μας, με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις. Συνεπώς, η DCS δεν είναι υπεύθυνη για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή λογισμικού από τη συσκευή και δεν φέρει καμία ευθύνη για καμία αξίωση η οποία εγείρεται από τρίτους ή από τον πελάτη για λογαριασμό τρίτων.
Η DCS δεν είναι υπεύθυνη για πιθανή ζημιά που μπορεί να προκληθεί στη συσκευή κατά την μεταφορά της από τον πελάτη προς την έδρα μας.
Χρεώσεις
Για κάθε επιστροφή προϊόντων (εκτός περίπτωσης 2, βλ.παρακάτω) προς την εταιρεία μας, ο πελάτης αναλαμβάνει το κόστος μεταφορικών ενώ για την αποστολή των επισκευασμένων προς τον πελάτη το κόστος επιβαρύνει την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση λάθους αποστολής από την πλευρά μας ή περίπτωσης DOA, το κόστος μεταφορικών για την επιστροφή τους το αναλαμβάνει η εταιρεία μας, εφόσον η αποστολή γίνει με τη συνεργαζόμενη εταιρεία Elta courier.
Με την αποστολή των προϊόντων προς επιστροφή ο πελάτης αποδέχεται όλους τους παραπάνω όρους του Τεχνικού Τμήματος.