Υπαναχώρηση και Επιστροφές προϊόντων

Παραλάβατε κάποιο προϊόν και επιθυμείτε την επιστροφή του; Το dcs.gr είναι εδώ για να σας προσφέρει πολύ απλούς και εύκολους τρόπους εξυπηρέτησης. Εφόσον ανήκετε λοιπόν σε κάποια από τις παρακάτω περιπτώσεις για το προϊόν που αγοράσατε, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή του. Η διαδικασία επιστροφής είναι απλή, εύκολη και άμεση. Αρκεί να ακολουθήσετε την σχετική διαδικασία που περιγράφεται παρακάτω για την περίπτωσή στην οποία εμπίπτετε:

 

 

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) 

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Απόδειξη/Τιμολόγιο) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον ΠΕΛΑΤΗ ελαττώματος.

 

  • Τα προϊόντα αποστέλλονται στον προμηθευτή/αντιπρόσωπο για να βγει σχετικό πόρισμα.

 

  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τραπεζική κατάθεση.

 

  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ όσο και για την επαναπροώθηση στον ΠΕΛΑΤΗ του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.

 

  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει το δικαίωμα να ζητήσει ολική αποζημίωση από τον πελάτη ή να επιστρέψει το δέμα στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.

 

Χτυπημένη Συσκευασία - Χτυπημένο Προϊόν

  • Κατά την παράδοση από το κούριερ ο πελάτης οφείλει να ελέγξει εξωτερικά τη συσκευασία για να δει αν υπάρχει κάποιο χτύπημα. Αν διαπιστώσει κάποιο χτύπημα οφείλει να μην παραλάβει το προϊόν, να ενημερώσει τον κούριερ για άρνηση παραλαβής, και να ενημερώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας στο τηλέφωνο 2105322212 ή στο e-mail sales@dcs.gr. Εάν υπάρχει χτύπημα στη συσκευασία και ο πελάτης τελικά παραλάβει το προϊον τότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας δεν φέρει καμία ευθύνη, για τυχόν αποζημίωση θα πρέπει να επικοινωνήσει με την μεταφορική που του παρέδωσε το δέμα.

 

  • Κατά την παράδοση δεν φάνηκε να είναι χτυπημένη η συσκευασία εξωτερικά & το πρόβλημα φάνηκε όταν ανοίχτηκε το δέμα αφού είχε φύγει ο κούριερ. Σε αυτή τη περίπτωση ο πελάτης οφείλει να ενημέρωσει άμεσα την ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας την ίδια μέρα ή το αργότερο την επόμενη το πρωί με φωτογραφίες από τη συσκευασία και το προϊόν που να φαίνεται το χτύπημα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μας σε αυτή τη περίπτωση αναλαμβάνει τις συζητήσεις για αποζήμίωση από τη μεταφορική.

 

  • Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται δεκτά αιτήματα για χτυπημένα δέματα μετά το πέρας 1 ημέρας από την παραλαβή. 

 

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

  • Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

 

  • Ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν με έξοδα δικά του ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, σφραγισμένο στη συσκευασία του (χωρίς σημάδια αποσφράγισης), με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και την εξωτερική συσκευασία του σε άριστη κατάσταση χωρίς σημάδια φθοράς.

 

  • Το δέμα στη συνέχεια αποστέλλεται στην επίσημη αντιπροσωπία και βγαίνει σχετικό πόρισμα εάν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής.

 

  • Κατόπιν θετικής απάντησης της αντιπροσωπίας, η εταιρεία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την απάντηση της αντιπροσωπίας.

 

  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής & έξοδα παραλαβής του δέματος.

 

  • Η επιστροφή των χρημάτων για την αξία του προϊόντος γίνεται με κατάθεση τραπέζης

 

  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν με αποσφραγισμένη συσκευασία, κατεστραμμένα ή ελλιπή ή η επίσημη αντιπροσωπία δεν εγκρίνει την επιστροφή, η εταιρεία μας ασκεί το δικαίωμα της άρνησης παραλαβής του δέματος & το δέμα επιστρέφει πίσω στον πελάτη με εκ νέου χρέωση μεταφορικών.

 

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε

  • συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή

 

  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές – κοπτικές – κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).

 

  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.

 

  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.

 

  • προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων

 

Διαδικασία επιστροφής

  • Συσκευάζετε το προϊόν με τρόπο ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

 

  • Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο που να αναφέρει το πρόβλημα που παρουσιάζει το προϊόν & αντίγραφο του παραστατικού αγοράς (απόδειξη/τιμολόγιο).

 

  • Αποστέλλετε το δέμα στα γραφεία της εταιρείας μας με εταιρεία ταχυμεταφορών καλύπτοντας τα σχετικά έξοδα μεταφοράς και όχι απλό ταχυδρομείο.

 

  • Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους όρους επιστροφής, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας μέσω e-mail support@dcs.gr

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ακροπόλεως 57 & Φωτοπούλου 16, 12462 Δάσος Χαιδαρίου